Úvod » Jízdní kola » Specialized Stumpjumper Comp S2
Bezkonkurenční kinematika odpružení, perfektní ovladatelnost, dokonale vyladěná tuhost - Stumpjumper Comp má všechny trumfy. Díky všemu karbonovému rámu, nad kterým je radno slintat a který je doplněn bezproblémovými komponenty, získáte jedinčný Trail Bike.
Všechny zdvihy na světě jsou bez řádné kinematiky k ničemu, a proto jsme odpružení drželi v čele nového designu Stumpjumper. Díky poznatkům z konstrukce odpružení na modelu Enduro a více než 1 000 hodinám vývoje v laboratoři i v terénu, jsme výrazně zlepšili výkon šlapání. Zároveň jsme pracovali na to, abyste z kola měli ten pocit živosti, efektivity a neomezencj možností, po čem jste tak toužili. Zvýšili jsme antisquat, takže odpružení lépe odolává silám šlapání a dále jsme zlepšili výkon při ostrých nárazech. Sečteno a podtrženo? Zcela nový Stumpjumper jede dolů s úplnou kontrolou, ale lehce stoupá.
Zkonstruovali jsme kinematiku Stumpjumpera, aby měl ty nejuniverzálnější vlastnosti vůbec. Nespočet hodin v laboratoři a testů v terénu nám pomohlo vytvořit vylepšenou podporu uprostřed zdvihu, která spolkne větší nerovnosti jako malinu, skvěle se ovládá a stoupá jako kamzík.
Geometrie typu S-Sizing nového Stumpjumpera se přesně trefuje do černého cíle progresivity. Dlouhá, nízká, položená vildicí s malým offseteme, strmější úhel sedlovky – to vše jsou řeči čísel, protože vám vylepšují jízdu. S nastavitelnou schopností Flip Chip můžete dále doladit svůj fit a zajistit tak, že váš nový Stumpjumper bude fungovat bezchybně v jakémkoli terénu, který si vyberete.
RIDER-FIRST ENGINEERED ™ Rámy Rider-First Engineered ™ používají k zajištění jízdních charakteristik přístup založený na velikosti, který zajišťuje, že každý rám bude bezchybně fungovat. Ať už jste mlaďoch na S1 nebo potřebujete dlouhý rám S6, zažijete stejné jízdní vlastnosti - zatáčky jako na kolejích a vyváženou tuhost vpředu a vzadu, to vše při nejlehčí možné hmotnosti: 2 250 gramů (S-Works, Medium, s tlumičem).
Frame
FACT 11m carbon chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, SWAT™ Door integration, flip chip Head Tube/Bottom Bracket adjustment, threaded BB, fully enclosed internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 130mm of travel
SWAT
SWAT™ Door integration
Seat Binder
Alloy, 38.6
Rear Shock
FOX FLOAT DPS Performance, Rx Trail Tune, rebound and 3-position compression adjust, 190x45mm
Fork
FOX FLOAT 34 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm axle, 44mm offset, 140mm of travel
SeatPost
X-Fusion Manic, infinite adjustable, remote SRL LE lever, 34.9 (S1:100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 170mm, S6: 190mm)
Stem
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Handlebars
Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
Grips
Specialized Trail Grips
Saddle
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
Front Brake
Shimano SLX M7120, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
Rear Brake
Shimano SLX M7120, 4-piston caliper, hydraulic disc, 180mm
Shift Levers
Shimano SLX, M7100, 12spd
Cassette
Shimano SLX, CS-M7100, 12-speed, 10-51t
Rear Derailleur
Shimano SLX M7100, SGS, 12-speed
Chain
Shimano SLX, M7100, 12-speed
Crankset
Shimano SLX, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm
Chainrings
30T
Bottom Bracket
Shimano, BB-MT800, Threaded
Rims
Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Front Hub
Shimano MT400-B, Centerlock 28h, 15x110 Boost
Rear Hub
Shimano MT510-B, Centerlock 28h, 12x148 Boost, Microspline
Spokes
DT Swiss Industry
Front Tire
Butcher, GRID casing, GRIPTON® compound, 29x2.3"
Rear Tire
Purgatory, GRID Casing, GRIPTON® compound, 29x2.3"
Inner Tubes
Standard, Presta valve
KOLACALEK.CZ Petr Čálek
Kolínská 969 Uhlířské Janovice
28504
+420777022470
ICO 44705662
DIC CZ7002240850
Vytvořeno systémem www.webareal.cz